Urgențe medicale

Servicii moderne și performante de urgente stomatologice

Nu mai amâna vizita la stomatolog. Pentru urgențe stomatologice, vino acum la clinica DentalCare Sîrbu, doar așa vei putea preveni posibile traumatisme care pot apărea în urma unei urgențe stomatologice și care pot, pe termen lung, să se transforme în operații complexe și costisitoare.

Când ne prezentăm de urgență la doctorul stomatolog?

Imediat ce simțim orice durere acută la nivelul cavității bucale a dinților, la temperaturi scăzute sau ridicate, dureri ale maxilarului sau dureri care se resimt spre urechi sau gât. De asemenea, sângerările abundente sunt, la rândul lor, semne că ar trebui să mergi la doctor, alături de hemoragiile formate în urma extracțiilor, fracturile dentare, înlăturarea necontrolată a unei plombe care provoacă leziuni sau infecțiile ce determină dureri persistente acute, urmate de febră și inflamări.

Nu trebuie să te îngrijorezi. Dar trebuie să îți faci programare cât mai repede pentru o consultație stomatologică de urgență.

Diagnostice asociate urgentelor stomatologice:

• pulpita acută (inflamația pulpei dintelui, se manifestă în special la copii și adolescenți)
  • paradontita apicală acută (apare în urma unui traumatism și se manifestă prin inflamarea vârfului rădăcinii dintelui)
  • abces (inflamarea gingiei din jurul dintelui)
  • traumatisme dento-alveolare (luxații, fracturi, avulsie)
  • alveolita (infecție postextracțională)
  • pericoronarita (de regulă, apare în cazul molarilor de minte)
  • carii adânci
  • hemoragii

Cum putem preveni unele urgențe stomatologice?

Studiile de specialitate susțin că nu mai puțin de 91% dintre oameni s-au confruntat sau se confruntă cu carii. Preveniți, nu tratați. Cu cât un dinte afectat este descoperit mai devreme, cu atât acesta poate fi tratat mai bine și mai ușor.

Aveți grijă să aveți o alimentație sănătoasă - acesta este unul dintre cei mai importanți factori ai apariției cariilor. Stabiliți-vă un program de igienă care să fie respectat cu strictețe - trebuie să vă spălați de cel puțin două ori pe zi. De asemenea, aceste obiceiuri trebuie completate de consultații periodice la medicul stomatolog - cel puțin de două ori pe an. Doar așa, pe lângă protejarea danturii, putem preveni eventuale intervenții costisitoare, de lungă durată și poate chiar destul de complexe sau neplăcute.

Dacă ai nevoie de o intervenție stomatologică urgentă, te așteptăm la clinica noastra din Cluj.