Infecție dentară? Află cum te poate ajuta tratamentul de endodonție

Ai o infecție dentară care te supără? Ai nevoie de un medic stomatolog Cluj care să-ți pună diagnosticul corect? Sau vrei să previi eventualele infecții dentare? La DentalCare Sîrbu folosim tratamente de endodonție moderne și performante pentru a avea grijă de sănătatea dinților tăi, redându-ți zâmbetul strălucitor și încrederea de sine.

Ce înseamnă endodonția?

Aceasta se ocupă cu prevenirea, diagnosticul și tratamentul de canal care este necesar atunci când pulpa dintelui (nervul) este afectată. Infecția dentară poate apărea în urma unei carii profunde care nu a fost tratată la timp, a unei obturații (plombe) profunde, a unei fracturi, lovituri sau a unei infecții.

Ce se întâmplă dacă nu mă tratez? Fără tratament endodontic se poate ajunge la pierderea dintelui - respectiv la tratamente costisitoare, complexe și poate chiar neplăcute de înlocuire a acestuia.

Cum eliminăm infecția dentară?

Infecțiile de la nivelul dinților pot fi destul de neplăcute, de aceea vă recomandăm să faceți cât mai repede o vizită la medicul dentist din Cluj pe care l-ai ales. Echipa noastră de experți este profesionistă și acționează de fiecare dată cu precizie și devotament pentru a reda sănătatea dinților tăi.

Sănătate fără durere

În cazul unei infecții dentare, medicul stomatolog localizează infecția de la cele mai mici simptome, în urma unei analize complete asupra danturii. Pentru o vindecare rapidă a infecției este necesară luarea imediată a măsurilor corespunzătoare pentru a se preveni extinderea acesteia până la os, unde se poate forma apoi abcesul. De aceea, recomandarea noastră este realizarea unui tratament de canal. Acesta se efectuează cu anestezie și nu ar trebui să fie deloc dureroasă.

Facem totul pentru a salva dintele. Extracția nu este o opțiune decât în cazuri speciale. Orice medic dentist profesionist va pune accent pe nevoile danturii pacientului pentru a se păstra sănătoasă și cât mai naturală.

Ce înseamnă endodonția asistată microscopic și cum ne poate ajuta?

La DentalCare Sîrbu avem grijă de sănătatea dinților tăi, de aceea folosim cele mai moderne tehnologii. Endodonția asistată microscopic mărește rata de succes a tratamentelor endodontice, una dintre principalele cauze de pierdere a dinților.

Cum funcționează și cum ne poate ajuta?

Prin mărirea microscopică de până la 20x, endodonția asistată microscopic permite un tratament calitativ modern și avansat care ne ajută să oferim cu prognostic favorabil de până la 20 ani.

Vrei să afli mai multe informații despre tratamentul de endodonție?

Vezi mai multe aici:

➡️Articol despre Tratament endodontic