Protetică

Chirurgie dentara? Află cum poți avea extracții dentare fără durere

Ai nevoie de o intervenție chirurgicală sigură și fără durere? La DentalCare Sîrbu folosim tehnici moderne și performante de chirurgie dentară pentru a avea grijă de sănătatea dinților tăi, redându-i zâmbetul strălucitor și încrederea de sine.

Chirurgia dentară constă în următoarele proceduri chirurgicale:

•  extracții dentare
  •  odontectomii
  •  rezecții apicale
  •  regularizări ale crestelor alveolare
  •  intervenții de chirurgie parodontală
  •  chirurgie plastică gingivală

Toate aceste manopere chirurgicale sunt efectuate, în general, sub anestezie loco-regională și nu trebuie să doară.

Extracții dentare: sănătate fără durere

Procedura chirurgicală dentară folosită cel mai des este extracția dentară. Aceasta apare atunci când dinții afectați nu mai pot fi salvați și, din motive de igienă, funcționalitate și chiar estetice, trebuie eliminați. De asemenea, extracția dentară poate fi realizată și în scop ortodontic.

Reducerea durerii. Evitarea traumatismului. Pentru realizarea extracțiilor dentare, medicii noștri profesioniști de la DentalCare Sîrbu administrează un anestezic corespunzător care să ne asigure că operația se va desfășura în condiții de confort și siguranță pentru pacient.

Extracțiile dentare.

Așa cum am spus mai sus, pe lângă extracțiile dentare atraumatice care au rolul de a elimina dinții și măselele care nu mai pot fi tratate (extracție măsea de minte molar inclus sau semi inclus, precum și extracția dinților și măselelor de lapte), chirurgia dentară se ocupă și cu tratamente și proceduri care implică un grad mai scăzut sau mai ridicat de complexitate, dintre care menționăm:

•  cusături în urma intervenției (sutura de trunchi nervos și sutura intra orală)
  •  incizia și drenajul unui abces sau chist puternic dezvoltat
  •  transplantare dentară

Ce facem cu măselele de minte? Și ce înseamnă extragerea acestora?

În general, acestea nu cresc organizat, fără să aibă un impact negativ major asupra danturii. Văzute drept niște anomalii, măselele de minte nu au o poziționare adecvată și, din aceasta cauză, nu pot să se dezvolte în totalitate și să erupă gingia. De asemenea, fără să aibă un rol funcțional, acestea pot provoca disconfort. Și, mai mult decât atât, în cazul în care măseaua de minte nu se dezvoltă în totalitate și rămâne acoperită de gingie este predispusă bacteriilor orale care pot provoca daune majore.

De aceea, doctorii noștri stomatologi folosesc tratamente moderne și performante din chirurgia dentară pentru a elimina complicațiile apărute în cavitatea bucală și a pregăti alte intervenții cu rol decisiv în funcționalitatea și estetica dentară (implanturi, coroane, aparate dentare, fațete etc).

Vrei să afli mai multe informații despre tratamentele chirurgicale, despre extracțiile dentare sau despre măselele de minte?

Vezi mai multe aici:

➡️Articol despre Coroană dentară